Monday, March 15, 2010

CERAMAH AGAMA DARI BLOK KE BLOK (Blok C & D)

Pada 21/02/2010 telah berlangsung Ceramah Agama tersebut bagi kali ketiga yang diadakan di Blok C, Taman Medan Cahaya. Penceramah pada malam tersebut adalah Ybhg. AlFathil Ustaz Uda bin Kassim. Kedatangan pada malam tersebut sangat mengalakan. Kurang lebih 400 orang telah datang ke majlis tersebut. Ceramah berlangsung hampir 2 jam. Ada gambar yang diambil..tapi belum collect dari tuan punya kamera lagi. Bila dapat nanti terus saja dimasuk dalam tajuk ini...sabarr.

Ada beberapa orang pendengar berkata " ramai yang kena belasah teruk malam itu oleh Ybhg Ustaz Uda " Kami cuma jawab "Ustaz tu belasah semua orang tak kecuali..kita pun kena..beliau tak pilih orang punya"

Dalam pada tu Ceramah Agama seterusnya telah berlangsung di Blok D pula. Pada 14 Mac 2010. Atas permintaan Pengerusi Surau (Blok beliau) kita telah menjemput sekali lagi Ybhg Ustaz Suhaimi Ahmad Wakid ( Pegawai Nikah dan Cerai dari JAIS) Alhamdulillah, Tuan Kadi kita pun berkesempatan datang...maka jadilah. Sebelum itu kami juga jemput Ustaz buat Tazkirah Maghrib dan kemudian sambung dibawah Blok D.

Tak ada pulak yang ambil gambar malam tu... sayangg.. namum pada penghujung majlis hujan rahmat turun dengan lebatnya.. Kutipan banyak juga RM 491.80 bolehlah continue..

Insya'Allah pada 28 Mac 2010, lagi dua minggu kita adakan pula di Blok E..penceramah kita adalah Ybhg. Dr. Syarifah Hayati ..jumpa disana ........

No comments: